咖哩醬煮雜菜


泰國咖哩醬
煮雜菜
材料
花紋茄子 椰菜 老鼠耳 番茄 番薯



朋友買給我的
泰國咖哩醬
味道偏甜又不大辣
濃濃椰汁味






26 則留言:

  1. 而家成日都會見到有花紋的矮瓜,唔知係咪好食啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 花紋茄子,宜質地實浄啲,冇咁容易煮溶,味道就差不多。

      刪除
  2. 早就聽聞咖喱不一定辣,有些還甜的.

    回覆刪除
  3. 好耐之前我只係知印度咖喱,後來慢慢先知有港式、日式、泰式...

    回覆刪除
  4. 雖然只是素食
    但加上咖喱後
    非常合我口味

    回覆刪除
  5. 咖哩醬煮雜菜...望落好健康呢!

    回覆刪除
  6. 原夾有花紋係茄子,我見過佢但!唔識用

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食