靚靚的第一次


假期後第一個星期
例牌忙到出煙
今天又有家庭聚會
回家途中
經過711
想起要買雜誌

相信也有不少blog
認識這位靚女
她就是靚婆婆
我們習慣喚她靚靚
她最近客串做模特兒
初試啼聲
一定要捧場啦
大家認識她的blog友
行過711記得買番本



今期主題紅得起



22 則留言:

  1. 呢個靚女靚足幾十年…
    有邊個唔識咁就抵打手手啦…嘻嘻!
    佢紅得起。

    回覆刪除
  2. 靚靚新一代模特兒界紅星

    回覆刪除
  3. 我都買左,最初以為是一本雜誌,原來連報紙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你一樣,不過,佢一星期先出一次。

      刪除
  4. 多謝EE咁捧場、重做埋我的提名人、真令我有少少面紅呢、我le隻井底蛙留在井底留得太耐嘞、唔甘心死在井底之下、想重見天日啫、幸好有机會比我發吓春秋夢、感恩、嘻嘻。

    回覆刪除
  5. 年歲不是問題
    最重要心境開朗
    人自然年輕醒目

    回覆刪除
  6. 靚婆婆的笑容很燦爛........................真的紅得起了!(''-^.^-'')

    回覆刪除
  7. 靚姐真係好野,活出彩虹呀!

    回覆刪除
  8. 影得好有型,其實嘥咗,大台應該招攬佢去拍劇

    回覆刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳