猜一猜



猜一猜這是什麼花
是菊花品種嗎
不是,不是
但真像小黃菊呀



原來是菜花
茼蒿呀
我不愛吃茼蒿
想不到它的花花好靚






50 則留言:

  1. •´*☁`⊹`甜夢安睡時候喇喂•´*☁`・゚

    回覆刪除
  2. 平時在街市見到的好像沒有花啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 開左花就太老啦,呢處d蔬菜唔賣架。只係要來留種子

      刪除
  3. 開花後的茼蒿還吃得嗎?通常我會用來打邊爐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 再:但我看到個牌上的英文字,好似都係叫花園菊花呀,唔知有冇睇錯?

      刪除
    2. 我估係屬於菊花個科。

      刪除
  4. 知茼蒿係菊科,但未見過d花,原來同菊花差不多.

    回覆刪除
  5. 茼蒿,我唔係咁鐘意食呀!

    回覆刪除
  6. 咦!茼蒿花好靚喎!
    以前唔鍾意食茼蒿,而家打邊爐就會食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔鍾意食茼蒿,而家打邊爐只會食少少。

      刪除
  7. 火鍋時愛吃茼蒿,未見過它的花!

    回覆刪除
  8. 茼蒿好食喎,啲花幾靚。

    回覆刪除
  9. 我愛茼蒿陣味, 打邊爐必選.. ╰( ̄▽ ̄)╭ 

    回覆刪除
  10. 小小黄花好靚,原來食得咩?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處種植的蔬菜,不會食用,只是用來留種子

      刪除
  11. 我好愛這花 , 但茼蒿我卻不喜食 , 想不到茼蒿的花是這麼美的

    回覆刪除
  12. 茼蒿好滑好吃! 估不到花朵也清雅樸實, 兼duotone color!

    回覆刪除
  13. 茼蒿花好靚,但那獨特的氣味不是人人都受得了....

    回覆刪除
  14. 唔係好似街市的茼蒿咁呢.

    回覆刪除
  15. 茼蒿花好靚呀 , 這款菜的味道較奇特 , 我好少買嚟食 .

    回覆刪除
  16. 茼蒿花好靚呀! 我最鐘意食茼蒿.

    回覆刪除
  17. 花長得咁高大, 菜會否很老呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D唔係要來食,只供觀賞同留種子。

      刪除
  18. EE以前買茼蒿已見過,因菜尾有花,只是沒有這麼美艷。

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信