簡單晚餐



遠道而來的老友
回到香港
可能吃得太多街外餐
想食住家飯
於是邀請她來我家
食餐家常便飯

問佢想食乜
佢話要食菜同鯇魚
咁就容易啦



瑤柱魚翅瓜湯



呢日重有另一位老友加入
暢聚一個晚上






45 則留言:

  1. 招呼朋友, 家常便飯最好呀...!

    回覆刪除
  2. 食得健康,又可和朋友聚舊,一舉兩得!

    回覆刪除
  3. 我返到香港都喜歡食家常便飯,尤其係我 Ho-ma 煮嘅!

    回覆刪除
  4. 我都想食妳煮既自家飯:p

    回覆刪除
  5. 老友相聚在家吃飯 , 可以慢慢邊吃邊談天說地 , 好開心 !

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈,你返來香港好似晚晚都煮住家飯喎。

      刪除
  7. 我好懷念母親煮的住家餸,但她已87歲了,亦冇做飯廿多年……

    回覆刪除
  8. 有菜有魚有湯水,正宗住家餸!

    回覆刪除
  9. 幾時都係住家飯好味啲既.

    回覆刪除
  10. 家常便飯係最好味的,你老友識揀

    回覆刪除
  11. 人在外最掛住就係家常便飯啦

    回覆刪除
  12. 五餸一湯唔係簡單晚餐喇。

    回覆刪除
  13. 嗯~~~呢餐飯特別好好味架啦!^^

    回覆刪除
  14. ┏┓┏┓。・゚゚・。✿。゚•*❀•*¨♩•。♫•*¨♪
    ┃┗┛ appy❤•。。゚•´*☁`早晨☀・゚開心萬事得´*☼
    ┃┏┓┃ 。。¤。´.❉•:¤。¸.•。ʚïɞ.✿話咁快到左星期四
    ┗┛┗┛ ♣♧ *゚•ƸӜƷ•*❀⊹¤。´.♬五餸一湯唔係簡單晚餐喇

    回覆刪除
  15. EE這餐簡單得嚟好味道,如果你煮畀我食都係差不多。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐