芝士蛋糕


朋友送我
一個美心出品
芝士蛋糕
唔知大家有冇試過
我只食左一小角
幾香滑
但芝士味較濃
我接受唔到
若果喜歡芝士蛋糕
相信呢個蛋糕都唔錯
大家不妨試下






\


52 則留言:

  1. 呵呵 , 濃芝士味啱哂我呀 !

    回覆刪除
  2. 呵呵,芝士味較濃,我受得住的。^_^呵呵,唔知會唔會有朝一日食完會改評語。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔食芝士,所以覺得但味道好濃

      刪除
  3. 芝士味特濃,口感綿密,好香好吃!

    回覆刪除
  4. 芝士味濃,我都啱!

    回覆刪除
  5. 芝士味...我岩 !
    EE....我幫妳食左它吧..!!

    回覆刪除
  6. 係咪日式芝士蛋糕呀?我鍾意食,有時自已整添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢叫澳洲芝士蛋糕,但好似日式.

      刪除
  7. 應該好香滑, 但我同你一樣, 不喜太濃!

    回覆刪除
  8. 芝士蛋糕我都幾鐘意食,,但味道太濃的話, 食完就要多飲茶來沖沖咀了...

    回覆刪除
  9. 我接受到濃味芝士的。

    回覆刪除
  10. 我中意食呀,聽日去睇下先

    回覆刪除
  11. 加了芝士香精,有粉剂是最濃的,太重份量失去芝士自然香味,吃一個日本公司的比較一下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一分錢一分貨,可惜我唔好芝士。

      刪除
  12. 謝謝分享! 祝假日愉快.
    ✿¸.✫¨´`'*°☆.--•╬•
    (\~~/) (\~~/) (\~~/)
    (='.'=) (='.'=) (='.'=)
    (")~(")(")~(") (")~(")
    復活節快樂啊!✿✿

    回覆刪除
  13. 美心有新出品?濃就岩我喎:p

    回覆刪除
  14. 芝士蛋糕我唔鍾意食 !
    祝復活節快樂 !

    回覆刪除
  15. EE我好鍾意食這類蛋糕架!好味道^&^

    回覆刪除
  16. 美心新出品! 我係Bread Talk都見有,要$27蚊個! 好似幾貴!

    回覆刪除
  17. 我鐘意食芝士, 但對芝士蛋糕就麻麻啦.

    回覆刪除

意式小店午餐

我們出遊了幾天 昨日回家 今天星期日 仍懶懶的不想煮 就到外面午餐 這間意式餐廳 做著街坊生意 薄餅意粉做得不錯 平日都幾旺場 一時忘了他們星期日收得早 接近二時 已是冷清清 三文魚意粉 味道可以 只略嫌汁較濕 麵質有些少過火 肉醬意粉 我喜歡這個味道 薄餅只試了少許 保持水準 ...