試新


昨天試新
乘坐港鐵南港島缐
從金鐘站轉車
長長的電梯




到站後
走過長長的通道


再坐升降機到地面



利東站
利東邨商場
唯一的酒樓
最新易手
名苑


預定的乳豬全體
很不錯
皮脆肉質也不肥腻


另加一個全包套餐
炒飯真是我見過
最多份量的碟頭



$120元一打的壽桃
很大隻
也很好味


番薯糖水很夠薑
隻碟圓圓的很可愛


全是試新
這間名苑坐得舒服
餸菜也不錯
大家都是第一次來
感覺也不錯




35 則留言:

  1. 港鐵港島南線最終站可以去到哪裡?利東邨是否在鴨脷洲?有人生日,咁就要講聲生日快樂啊!

    回覆刪除
  2. 而家利東的街市靚咗好多添!

    回覆刪除
  3. 有人話繁忙時間千其唔好係金鐘轉車喎

    回覆刪除
  4. 個餐好唔錯喎,樣樣都吸引

    回覆刪除
  5. 我都未去坐呢,搵日搭下,名苑食物唔錯架,我多數去近美孚的一間

    回覆刪除
  6. 嘻嘻,我都未去試新呀!謝謝您比咗咁好嘅指引!

    回覆刪除
  7. 下次我返香港都要試下坐呢條新線。

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食