豬腳薑醋

寒流襲港
大家要特別注意保暖

前幾日在稻香
買了兩盒豬腳薑
每盒$38元
呢個時候正啱食


雞蛋兩隻
第三隻是我加上去
顏色較淺
所以吃來也不硬
豬腳好腍
大致味道不錯


另外這款
我早前買的
原價$60元
特價$40元
是一間
摩登涼茶舖出品
賣點
好像是香港製造



不過
全完不似
我們慣吃的味道
即全無醋味
不酸不甜
試過就算
冇下次





42 則留言:

  1. 冇下次果碗, 望落去好似好食d 咁嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果樣同色水都係㗎,不過好睇唔好食.

      刪除
  2. 稻香D野食幾好, 我媽咪係常客. :)

    回覆刪除
  3. 我淨係識食蛋, 成舊薑咁食好似好辣咁.

    回覆刪除
  4. 薑醋好食呀,但唔敢食太多>=<

    回覆刪除
  5. 揀一樣吃: 醋.
    揀二樣吃: 薑,醋
    揀三樣吃: 薑,醋,蛋.
    揀四樣吃: 蛋,薑,醋,蛋.

    回覆刪除
  6. 豬腳薑都是自己煲,好味D。

    回覆刪除
  7. 稻香的好吃嗎?見價錢不太貴,下次買來試試先。

    回覆刪除
  8. 醋無醋味,都算幾失敗下。=P

    回覆刪除
  9. 下面嗰份個樣好掂咁喎, 又會無醋味咁失敗既. 我最鐘意食好實既醋蛋.

    回覆刪除
  10. 也是我的至愛之一!而且毎次咳,我都會飲茶時特別叫嚟食!��

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐