西貢海鮮大餐


早前
已約定同學們
到西貢午餐
早兩天還下大雨
天公做美
今日天氣放晴



午餐時間
仍然不少人吃海鮮


開餐啦
影相時大家已急不及待
蝦大隻又彈牙鮮甜


掛住食
又忘記影相
其實本來有好多龍蝦
味道唔錯


瀨尿蝦好大隻
肉質好鮮甜


薑蔥蟹就麻麻
肉質比較腍


兩條臘魚
細的較鮮美


又忘記拍照
其實有十三隻


扇貝正常鮮味
粉絲當然好受歡迎啦



以上海鮮是套餐

以下糯米飯係另加



十三人海鮮餐
結賬$2438元
吃得好飽





43 則留言:

  1. 好豐富喎,瀨尿蝦好吸引!

    回覆刪除
  2. 我最鍾意碟蝦,諗起都想食

    回覆刪除
  3. 早早, 海鮮飧好豐富好和味 ! ~0*

    回覆刪除
  4. 我上次回香港,好友特別同我去西貢,因為真係十幾年未去過啦

    回覆刪除
  5. 樣樣我都喜歡食,睇到都好開心.

    回覆刪除
  6. 每款都好好味呀,由其係個糯米飯呢

    回覆刪除
  7. 瀬尿蝦最正,如果有深水泥鯭來代替𩶘魚仲更好,因為可以每人一條呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫的是臘魚(𩶘魚),不知你看得到嗎?

      刪除
    2. 我只看到是臘魚,另另外那個魚立字出唔到.

      刪除
  8. 好豐富海鮮餐。樣樣都好味。

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 有七款海鮮,都算唔錯,有時間入來食呀!

      刪除
  10. 回覆
    1. 有七款海鮮,都算唔錯,有時間入來食呀!

      刪除
  11. EE,我在西貢試過食過一次同你差不多的套餐呀,不知是否間間的套餐都差不多。不過,我那次的「海鮮」是條黃立「魚倉」

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係差不多,魚則時常有不同.

      刪除
  12. 最後個碟糯米飯最吸引我

    回覆刪除
  13. 好想去西貢食海鮮呀, 咁大個女都未去過.

    回覆刪除
  14. 好平喎!下次帶埋我去食吖。

    回覆刪除
  15. 呢間幾抵食,你入來搵我啦!

    回覆刪除

意式小店午餐

我們出遊了幾天 昨日回家 今天星期日 仍懶懶的不想煮 就到外面午餐 這間意式餐廳 做著街坊生意 薄餅意粉做得不錯 平日都幾旺場 一時忘了他們星期日收得早 接近二時 已是冷清清 三文魚意粉 味道可以 只略嫌汁較濕 麵質有些少過火 肉醬意粉 我喜歡這個味道 薄餅只試了少許 保持水準 ...