紫皮蘿蔔


說過紫色椰菜
又講紫色皮蘿蔔
亦是本地有機蔬菜
這品種的蘿蔔
品味很濃
煮熟後就不同
口感也不像白蘿蔔
有長形和圓圓的


第一次
買紫色蘿蔔
切條加老鼠耳
粉絲一起煮
味道也不錯








35 則留言:

  1. D紫色蘿蔔幾大個架? 個樣有D似芥蘭頭呢. 😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 有大有細,有長有圓的,圓的似芥藺頭

      刪除
  2. 這個蘿蔔英文名叫swedes,也有青黃色的,在我這邊以前還未有青蘿蔔時,便將它當青、紅蘿蔔來煲湯用,味道還很像呢!
    不過價錢都幾貴呀,一公斤要四元多!

    回覆刪除
  3. 呢款蘿蔔外型好得意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有大有細,有長有圓的,圓的似芥藺頭

      刪除
  4. 如果啲肉都係紫色就會好得意.

    回覆刪除
  5. 紫皮蘿蔔,我見過係長身的、細粒的

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有大有細,有長有圓的,圓的似芥藺頭

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實有大有細,有長有圓的,圓的似芥藺頭

      刪除
  7. 唔知又整唔整得蘿蔔糕?

    回覆刪除
  8. 紫色蘿蔔...又知多一樣嘢。冇得食紫色蘿蔔,知多一點都係好的。^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有大有細,有長有圓的,圓的似芥藺頭

      刪除
  9. 回覆
    1. 其實有大有細,有長有圓的,圓的似芥藺頭

      刪除
  10. 我哋又係好常見,仲有黃色,橙色,黑色等等

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾種色我都見過,很好少有。

      刪除
  11. 這個叫turnip,粉粉的,又甜又多汁。不過我都係鍾意食中式白蘿蔔多D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你一樣,喜歡自中式白蘿蔔多啲

      刪除
  12. 回覆
    1. 其實真係好少有,我呢啲係有機

      刪除
  13. 回覆
    1. 其實有大有細,有長有圓的,圓的似芥藺頭

      刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐