超抵下午茶


又是下午茶時間
佛誕假期
相約朋友玩樂
跟著飲下午茶
今次在香港西灣河

難以想像
下午茶燒鴨瀨
做特價$9.8元
點了兩碗
好多餸架


還有點心
黑色的是薑汁糕



想試叉燒
叉燒瀨
下午茶時間$22元
都唔貴
叉燒好腍
而且有啲爽口



睇菜牌
午市都唔貴


呢一餐
食得飽飽
埋單$168元
4人均分
超抵食
臨走還在地下燒臘檔
買了
兩斤叉燒四人分
每斤$68元



30 則留言:

  1. 我最喜歡燒味伴瀨粉, 這個價錢都好抵食👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係喜歡燒味伴瀨粉,現在物價來講,真係好抵

      刪除
  2. ♦☾¨*•💫好友🌜晚安☁・。。゚¤🌛
    🌟開心萬事得♦╠╣aΡpy週四✨
       ╭───────╮✬
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯
    ╭───────╮✨
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯⊹º°¨★
      O🌟
       o
     .∧_∧・。。゚☆
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___₡*。。゚Ϡ
    /└-(____/∴♬♪♫♩∵
    ☘❉۩۞۩✾ღೋგஜഐ*
    我多年冇飲下午中茶...了

    回覆刪除
  3. 9.8 燒鴨瀨,真係好抵喎,菜都多噃!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我估可能係短期優惠。
      真係超抵食。

      刪除
  5. 俾你講講下,我都好似聞到啲燒味香味啦!

    回覆刪除
  6. 以而家嘅香港嚟講簡直係神級抵食!😋

    回覆刪除
  7. $9.8瀨粉,D鴨仲好多肉TIM呀,抵。

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食