三文魚炒飯+雙番湯


三文魚炒飯+雙番湯

打風日子
從冰箱摷出一包
三文魚骨
將魚骨解凍
略煎拆肉
用來炒飯


炒飯材料
蘑菇適量、雞蛋兩隻
可加蔥粒更香口
我家剛巧沒蔥
加上芫荽也不錯


餘下骨架
用適量水煲約十五分鍾
隔去魚骨後
加入番茄、番薯煮腍便可
(番薯切粒容易煮腍)



不愛吃番薯
用馬鈴薯一樣好味



三文魚、番薯、番茄
都是健康食物
而三文魚骨
十多廿元便有一大包
價廉物美
值得推介



64 則留言:

  1. 我都愛食得健康 ! 全部也是我至愛的食材呢

    回覆刪除
  2. 三文魚骨咁用好好噃,又慳又美味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢個係打斧頭鎹,好慳皮.

      刪除
  3. EE ~ 你將佢骨肉分離 ... 哈哈
    雙番湯同雙番東我都中意 ... 嘻嘻

    回覆刪除
  4. 又健康又抵食......物盡其用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢個係打斧頭鎹,好慳皮.

      刪除
  5. EE....
    妳家中的雪柜是什麼牌子呀 ?
    .
    .

    日日都可以摷出一包包健康美食材料....!
    我都想有一個這樣雪柜呀 ....哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,要入貨先可摷到野出來架.

      刪除
  6. 我記得妳係舊blog時都整過呢個飯、湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好記性,不過上次係煮意粉,同番茄湯,冇用番薯.

      刪除
  7. 食得好健康!
    呢個炒飯同湯我都好愛呢!

    回覆刪除
  8. ¸.•⊹。♦・゚MY █▄❤VҼ 好姊妹。☁。晚安・☆*。★

    回覆刪除
  9. 全部都鍾意呀,又慳家,快d去入三文魚骨先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你地愛吃食三文魚.呢個幾好架.

      刪除
  10. 經濟又健康,我家冰箱也常備一包三文鱼骨 ^^

    回覆刪除
  11. EE ~ 過嚟測試下會否收到電郵通知 ~.~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你點set架?我若揀左電郵定閱,變左所有人地o既留言都收到.

      刪除
    2. EE:晚安!一魚兩味,有湯飲,好味呀?多謝你來探我。

      刪除
  12. ee, 頭先留唔到言~呢個BLOGSPOT 真係好討厭

    回覆刪除
  13. 我去你處都係留言要打電郵地址,否則變了訪客,呢個blog的確聯繫blog友,冇咁好用.

    回覆刪除
  14. 我係 Double Iron Legs / Double Ma : hihidoubleironlegs.blogspot.co.uk
    一魚兩食,幾好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知你係Double Ma,去探過你好多次啦

      刪除
  15. 2樣我都中意呀!!加左番薯的湯味道唔知係點呢...好想試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 同加薯仔差不多,不過,番薯甜D

      刪除
  16. 三文魚骨好抵食, 有時我都會買來拆肉俾兔寶寶撈飯食.

    回覆刪除
  17. HELLO!!你有冇加我呀???THXXX
    http://lalapoon.blogspot.hk/

    回覆刪除
  18. 加番薯滾湯我未試過喎,下次我又試下 .

    回覆刪除
  19. 魚湯好甜,但其實我很怕喝魚湯,驚多骨,用魚袋入住煲的鯪魚湯例外。

    回覆刪除
  20. 其實三文魚骨d肉滑好多!!

    回覆刪除
  21. 滾湯就試得多,拆肉炒飯未試過,謝謝EE好介紹!

    回覆刪除
  22. 我剩係識番薯糖水, 原來都可以煲湯, 下次試試先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個湯同番茄薯仔差不多,但番薯好味D.

      刪除
  23. 賣相很不錯呢~
    相信味道也很好呢^^

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨