下午茶在九龍城


昨天九月廿日
追月公眾假期
我怕人多
假期無約會
習慣喜歡出街
昨天突然好想出去Tea一Tea
為左避開西貢墟人潮
同老伴兩人
傻更更開車出九龍城嘆下午茶
。。。
九龍城都好熱鬧呀
非常多車
好彩兜左一個圈就搵到位泊車
。。。
呢處係我來九龍城上興趣班
上課前吃早餐的地方
我以前都有介紹過


外面鬧哄哄
入面倒清靜


老伴點左
黑椒雜菌炒公仔麵 $30蚊
賣相不俗
材料還有洋蔥、紅、青燈籠椒


我點左
豬扒蛋湯米 $28蚊
豬扒唔會乾"曾曾"‧
還有兩片生菜
都唔錯


呢間店我喜歡佢價錢合理
比一般茶餐廳"企理"
早餐同下午茶時段又容易搵位
大家若果去開九龍城行街
想歇下腳時
不妨入去嘆個下午茶


昨日下午時段
天氣非常酷熱
出到街上
都冇心情行街買野
行左兩個街口
就急忙上車返歸










68 則留言:

  1. 我第一有無得食
    呢到我唔就腳

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得食,你想食乜呀
      九籠城冇地鐵,係冇咁就腳

      刪除
    2. 我就腳呀!EE下次揾埋我呀!

      刪除
    3. Stella,收到,下次一於搵埋你.

      刪除
  2. EE,週五上午我同朋友去咗唱K,而晚上就去食飯,不過手痛無咩心情呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又打風啦,明天冇得出街添呀

      刪除
    2. EE,我又番唔到自己個blog啦!

      刪除
    3. 我留左言俾你,你打網址入啦

      刪除
    4. EE,我唔記得過網址呀!

      刪除
    5. http://anniespace44.blogspot.hk/ 呢個就係,試下啦

      刪除
    6. EE,唔該你呀!我試下先。

      刪除
  3. 好少去個頭,不過價錢幾合理!凍飲係咪加兩蚊呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 九龍城好多食物館架,凍飲係要加兩蚊架.

      刪除
  4. 九龍城搵食就最正 但夏天在街上行會溶呢 再涼多少少就可以出動呢 !

    回覆刪除
  5. 對呀,呢幾日作打風,特別熱呢.

    回覆刪除
  6. 九龍城係好多野食
    我隻狗喺九龍城沖涼, 我地次次都會試吓唔同的野食

    回覆刪除
  7. 我都常去九龍城....好介紹呀 !!

    回覆刪除
  8. Sook Yee 您好,很多謝您常介紹好東西給我們,今年11月中我也返香港一個月,我一定跟您

    的好介紹去尋食呢?話說最近我們上郵輪,有三位朋友暈船浪,很不舒服和嘔吐,我便給冬薑

    她們吃,吃完之後休息片刻,她們舉手舉腳,無事啦,好精神地大家一起玩到落船返家啦!

    冬薑就是在侯王道 ,93號,冠和,電話 2383-4687 ,7:30am-7:00pm

    所以我一定買多些回美,送赠給朋友們呢!而且這間老字舖,開業很多年,不知何時結業?

    今次回港,我會住在 Tony 家,希望有機會約您們一聚呢? see you soon!

    回覆刪除
  9. Yee Lay,你好呀,你太客氣啦,歡迎你回港,希望到時相約見面。原來侯王道有間冠和,下次出去時留意下先。

    回覆刪除
  10. 九龍城出名多野食,不過我只試過少少,下次都去TEA先呀XD~
    天兔逼近,大家要小心,做好安全措施呀!

    回覆刪除
  11. 我地只有十幾度, 不如你借個太陽來暖下啦。

    回覆刪除
  12. 天氣真係好熱,好晤慣

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去完巴爾幹半島返來,應該冇咁熱

      刪除
  13. 而家英國得十幾度已踏入秋天,不過香港仲咁熱真係好辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 爭秋奪暑,又加上作打風,特別熱呀

      刪除
  14. 裝修得幾企理,食物賣相也不錯。

    回覆刪除
  15. EE,天免可能在香港以東登陸,做好防風措施喔﹗

    回覆刪除
  16. 九龍城多嘢食泰國美食多!

    回覆刪除
  17. 是大風雨前, 所以非常酷熱.

    回覆刪除
  18. EE,八號風了,今食乜餸呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚都吃得很簡單呀.
      外面風大雨大呢.

      刪除
  19. 久不久我也會去九龍城, 昨晚也曾去過, 沒泊車, 速速買了些東西, 在德昌魚蛋粉打包就走了。
    下次試試EE的好介紹!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知你還愛在豪華買餅嘛,下次不妨入去歇下腳啦.

      刪除
  20. 妳識揸車架?
    九龍城冇地鐵,好少去呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有車牌架,不過,已經冇自己撞車好久,我有兩個司機嘛,哈哈.
      九籠城邐有好多舊式鋪頭同食店,不少人除左食野,重去買野呀.

      刪除
  21. 九龍城真係太多美食,以前我都好鍾意去嗰處,可惜我現在住新界非常唔就腳,很久沒有去了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 九籠城邐有好多舊式鋪頭同食店,不少人除左食野,重去買野呀.
      不過冇地鐵係冇咁方便.

      刪除
  22. They can be my dinner! I haven't been this part of HK! Although HK is "small", to visitors like me, it is impossible to visit each and every district. Hope to see more next time!

    回覆刪除
    回覆
    1. 返來香港,行下舊區都唔錯架,香港商場全部都是連鎖店.

      刪除
  23. 而家8號風球真係邊到都唔去得啦!
    我鍾意EE份餐^^

    回覆刪除
  24. 好推介~~ 又可以順便行行九龍城, 很久沒有去過啦~~

    回覆刪除
  25. EE早晨!好開心!可以入嚟探你,我想探你好耐,但是電腦總是發生故障,激C!今次用手機入,成功喇!我都未攪掂個blog,我是個電腦白痴,要搵人幫忙,

    回覆刪除
    回覆
    1. 惠惠,我都好開心見到你呀,呢處有D野真係幾難攪,你不妨搵人幫下.

      刪除
  26. 呢幾日~我怕人多又打風~都冇出過街呢~!

    回覆刪除
  27. 我有時冇需要都係唔出街架.

    回覆刪除
  28. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 已收你的留言,但唔知怎解話留言被移除.

      刪除
  29. 不容易找到你,不如你都一起用pixnet 啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 怎會難找,我每出新blog都會在facebook分享,你用我分享條link登入便可.
      我冇本事處理咁多頭家呀.

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐