蛋皮芽菜


蛋皮芽菜
這個素菜
最簡單不過
將芽菜炒好
將煎好的蛋
放上面便可
炒芽菜的配料
我只用了炸菜
呢個係"打斧頭"菜
非常便宜
呵呵呵






41 則留言:

  1. 嘩.....妳都好食水深喎.....哈哈!

    回覆刪除
  2. 有蛋皮....又素唔晒 !
    有炸菜絲, 又好爽口喎 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛋其實係素食,只不過唔係齋咋。

      刪除
  3. 呢個菜又清又簡單,容易做,我都試試先!
    謝謝分享!

    回覆刪除
  4. 我煮左糖醋排骨好味.謝謝你!

    回覆刪除
  5. 因為知道芽菜用化學方法浸泡,我已經十幾廿年無買芽菜食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個係有機芽菜,不知是否冇咁化學?

      刪除
  6. 炒芽菜, 樣樣加D就一大碟, 真係打斧頭餸呀!

    回覆刪除
  7. 簡單又易做,重點係省到好多呀

    回覆刪除
  8. 又一新菜式喎,我未諗過蛋+芽菜可以炒一碟送出黎呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 素食食材有限,要用將材料變化不同的菜式呢。

      刪除
  9. 回覆
    1. 我地呢處要$8蚊一斤,我買呢隻有機要十幾蚊斤。

      刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃