利是封



大家有沒有留意
這兩年收到的"利是"
用膠水黏貼封口的
幾乎已絕跡
全部都可循環再用
今年的紅封包更是百花齊放
非常美觀

我選了部份出來
拍照留念





50 則留言:

  1. 排在一起、又幾好看喎!
    是呀!可再用也不錯!即棄也太浪費了一點!

    回覆刪除
  2. 我都有留起部份舊利是封, 丟咗真係太大嘥, 留返出年用囉~

    回覆刪除
  3. 而家既利是封, 設計得多采多姿呀!

    回覆刪除
  4. 我都留著許多舊利是封,全部都是新束束,未用過,可惜是用膠水黏貼封口的,時日久了,失去黏性,棄之可惜。捨不得丟去 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 膠水黏貼封口的,不能放太久,會自動失效。

      刪除
  5. 我都有幾個你啲利是封,真係幾靚架。

    回覆刪除
  6. 睇黎利是都係reuse,因為我見到有鼠年,馬年反而無咩,讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為希望可循環再用,現在出的利是盡量唔加生肖圖案。

      刪除
  7. 我都喜歡欣賞不同利是封的設計呢

    回覆刪除
  8. 如果係, 咁多, 嘩! 今年你收利是仲唔收到手軟,

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,有D唔係我收o既。派左好多就真。

      刪除
  9. EE....社會進步, 連利是封都進步哩 !

    回覆刪除
  10. 哈哈,我都有儲舊利是封習慣,覺得有啲設計得好靚!

    回覆刪除
  11. 精美的利是封令成件事生色不少。

    回覆刪除
  12. 我都有買圖案靚的利是封.

    回覆刪除
  13. 小雲都有留意到呀!^^ 可以循環再用, 好環保!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實咁靚利是封用一次就真係有點浪費。

      刪除
  14. 新淨嘅利是封會留起明年用呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實咁靚利是封用一次就真係有點浪費。

      刪除
  15. 派淨的我都不拆,留番出年用!

    回覆刪除
  16. 好靚喎!拍照留念好呀!

    回覆刪除
  17. EE,現在的利是封可以循環再用,比較環保.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實咁靚利是封用一次就真係有點浪費。

      刪除
  18. 而家D利是封真係百花齊放,設計到好值得留念,不過始終有D 太前衛了,利是封竟然唔係紅色或金色,有D 淺色到似米白色,又唔似粉紅色,懶係好日韓風咁,真係大吉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同意,始終係過年,應該有點喜氣。

      刪除
  19. 妳都有收左咁多利事呀?

    回覆刪除
  20. 現今的利是封設計印刷都很精美, 我儲了不少史迪仔的 :P
    我也贊成循環再用, 但很多人過新年都要用新東西!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,有時俾雜錦利是封人地好似唔係咁慣。

      刪除
  21. 無膠水好好多, 可以再用, 又可以俾我俾人前check check有無拎錯.

    回覆刪除
  22. 家中人丁單薄, 買一大包利是封足幾年. 我最懷念的, 是細個用的那種圓形的利是封.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我倒忘了圓型的利是封,經你一提,仿佛有點印象。

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐