智利青口


是日沒有時間買鎹
從冰箱摷
一包智利出產
即食青口


不需解凍
放進鍋中
煮到外殼開口便可
方便快捷

這款青口味道也不錯
不過我嫌略鹹
加了點水煮
再加少少糖調味
就美味很多


吃不完的
除了殼
青口肉
用來炒飯挺好味






40 則留言:

  1. 清風輕吹天空...佈著陰雲呢...毛毛雨*¤☁*睡甜甜最好不過呢

    回覆刪除
  2. 媽咪唔鍾意食青口。。。所以無得係屋企整嚟食。

    回覆刪除
  3. 妳嗰包...解凍後, 易不易洗呀 ?
    我曾買過一次, D青口瞉上有好多瘀泥....有排洗呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢包青口係即食架,唔使解凍,就咁煮番熱就得,好乾淨。

      刪除
  4. 好味丫! 小雲諗起細個時從海邊拾得青口... 好鮮甜!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在本地青口,唔係好適宜吃。

      刪除
  5. 而家啲青口好方便,買咗放係冰箱隨時有得食,配意粉也不錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在多左入口青口,真係好方便。

      刪除
  6. 我會加啲洋葱粒、芹粒炒香青口, 加沸水略煮吓.. 啖湯轉奶白色,, 巧正 !

    回覆刪除
  7. 我呢度賣紐西蘭嘅青口,我用蒜蓉洋葱白酒加芫茜,講起都想食呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港都有賣紐西蘭嘅青口,蒜蓉洋葱白酒煮真係幾好味。

      刪除
  8. *¤☁*早晨*¤☁* 話咁快又是快樂星期一...啦啦啦...大家都小心著涼..保重身體

    回覆刪除
  9. 青口炒飯確係好提議、在下也會試試。謝謝分享。

    回覆刪除
  10. 在sydney時常吃青口, 多數剝了殼才烹調, 現在港卻少吃了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港多是急凍入口,澳洲的應該更正。

      刪除
  11. 可能我買到啲唔靚啦, 我屋企人無人鐘意食青口.

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 現在多了即食食材,方便好多。

      刪除
  13. 我地一定留唔到來炒飯, 哈~

    回覆刪除

意式小店午餐

我們出遊了幾天 昨日回家 今天星期日 仍懶懶的不想煮 就到外面午餐 這間意式餐廳 做著街坊生意 薄餅意粉做得不錯 平日都幾旺場 一時忘了他們星期日收得早 接近二時 已是冷清清 三文魚意粉 味道可以 只略嫌汁較濕 麵質有些少過火 肉醬意粉 我喜歡這個味道 薄餅只試了少許 保持水準 ...