油麻地小店~~阿摩咖啡



阿摩咖啡
位在油麻地南京街
非常不顯眼
若非特別留意
行過門口也會走漏眼
這間只賣意粉的小店
我幫襯過幾次
每次都沒有令我失望
他們的下午茶時間特長
由下午2時至6時半
我多在六時左右來到
可以不用再吃晚餐

是日我最愛的
"番茄豬扒意粉"
竟然售完

唯有
"黑椒雞肉意粉"
+茶或咖啡$31

對我來說
是辣了一點點
非常冶味
雞肉煮得滑滑的
吃吃吃
連辣也忘記了

美中不足
隻碟....還用來奉客


老伴點的
香辣煙肉意粉$28
也很好味
意粉的硬度
也很對我們的口味


茶餐多加$9
點了這個吉士蛋
滑滑的也不錯


我因太晚不喝咖啡
所以未喝過這裏的咖啡
有機會真要試試

有點要提醒大家
若果趕時間
就不要來這裏吃東西

可能是每份意粉
都是即點即做
需要時間
所以要有耐性等候






36 則留言:

  1. 價錢不貴!賣相不錯!好介紹!

    回覆刪除
  2. 雖然好味,但似乎份量唔多呢﹗

    回覆刪除
  3. 是呀,但對我來說是剛好。

    回覆刪除
  4. 之前在佐敦住的時候都常去呢間小店吃呢, 下午茶真是抵食!

    回覆刪除
  5. 我愛幫襯小店的,等我Mark低先。

    回覆刪除
  6. 仲有啲咁抵食嘅嘢架?

    回覆刪除
  7. 加$9滑滑的吉士蛋.. 最棧 !

    回覆刪除
  8. 如果去開個便,都好想試下.

    回覆刪除
  9. 31元的餐, 抵到爛....
    真係行開嗰頭, 一定要去試試 !

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃