百年時尚--香港長衫故事


香港歷史博物館
舉辦
百年時尚--香港長衫故事
展覽出不同年代的長衫

我拍了部份展品
讓大家欣賞

不同年代的長衫







這是亞洲影后
林黛在六十年代穿過的長衫





這件織錦
我好喜歡


適合成熟女士穿著


蘇玉華
演舞台劇的戲服




這是香港小姐朱玲玲
決賽時穿的


鄧麗君這件最有睇頭
整個圖案完整顯示




楊紫瓊的


有冇見過



花紐


這只是部份展品
有興趣要快快去參觀喇


展覽將於三月三日結束
不需入場費





59 則留言:

  1. 我喜歡第一張左邊白色唐裝衫褲和第二張白色藍點長衫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二張白色藍點長衫,我都好喜歡。

      刪除
  2. 嘩............好靚呀,可穿著得起這些服裝的身型真唔簡單哦!

    回覆刪除
  3. 朱玲玲o個件好靚﹗好fresh又高雅﹗不過呢d真係冇model身形都好難著得到...

    回覆刪除
  4. 哈哈,都唔一定有model 身形先著到,水太太都得。

    回覆刪除
  5. 好中意呢種鈕,好精緻,以前d女士個個都著長衫,肥咁點算?!鄧麗君果件好霸氣,型!

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥胖的女士也著鬆身一點,冇問題。

      刪除
  6. 長衫係最適合東方女性嘅服裝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對,西婦肩膀太寬,穿起來有點怪怪的。

      刪除
  7. 部份長衫都好高雅時尚!

    回覆刪除
  8. 中學要著長衫返學,嗰陣覺得好老土呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 著長衫返學,趕時間想行快D都唔得。

      刪除
  9. 件件精品,以前d女仔身材好,穿起長衫特別靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 現代女仔都好身材,只係唔興著長衫。

      刪除
  10. 這些衫真可以突出女性身材同線條!

    回覆刪除
  11. 松石藍件最靚! 細個時見過燙斗是用炭作熱能.

    回覆刪除
  12. 好靚~~以前呢d 衫好蝦人著~~肥d都唔好睇~!

    回覆刪除
  13. D長衫好靚,穿起來,高貴,大方.

    回覆刪除
  14. 你好喜歡長衫喎!
    我好粗魯唔啱我啦!

    回覆刪除
  15. 結婚時其中一套晚裝是紅色長衫, 如今仍放在衣櫃哩!

    回覆刪除
  16. 以前D人係咪個個都身材好呢
    身材唔好D人真係著唔到呢

    回覆刪除
  17. 我呀媽都有件長衫留咗响度, 係佢後生時造的, 我試過穿了, 腰位太緊, 胸圍有鬆, 超蝦人著!

    回覆刪除
  18. 普普通通一件長衫, 真係唔少錢呀...一般人真的唔易買到..!
    唔係現代人捨得買哩 !

    回覆刪除
  19. 花紐好多款呀,隻隻色都靚

    回覆刪除
  20. 長衫真的很美、很耐看。展期還餘兩天? 恐怕沒有時間去看了,可惜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不要緊,可能有機會在其他地方看到。

      刪除
  21. 潔潔去參觀咗喇!燙斗下面的兩個飛標,是什麼來的?旁邊的,應該是水壼!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果冇記錯,兩塊銅片,用作搽漿糊在衣領,令其硬挺。

      刪除
  22. 值得一看啊! 謝謝EE分享!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 欲看從速,明天是展期最後一天。

      刪除
  23. 好想去睇, 可惜唔喺香港.

    回覆刪除
  24. 你來唔到香港,睇下我的相片一樣啦,因為展品唔算多。

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...