糖醋排骨



糖醋排骨
最愛它甜甜酸酸
非常醒胃
製作尚算簡單


我用的是急凍排骨
約一磅
先將排骨出水
用半碗鎮江醋
半碗水
一湯匙生抽
一湯匙老抽
適量冰糖
二三片薑
用少油爆薑
再下排骨略兜
落水同所有調味料
煮滾後細火煮至收汁
份量口味各不同
我家是淡口味
大家可按照自家口味來調味

呢隻醋好味
香港的乜記物大唔掂架








62 則留言:

  1. 這糖醋排骨...重要配角有 " 鎮江香醋" 和"冰糖"
    缺一不可..!! 好味呀 !

    回覆刪除
  2. 我都係買呢隻醋來用架!

    回覆刪除
  3. 謝謝你的食譜.遲下會煮厘食.

    回覆刪除
  4. 簡單又好味。
    我都係用呢隻醋架。

    回覆刪除
  5. 這味菜,我出街吃時也耐不耐叫下,D汁可以送飯。

    回覆刪除
  6. 大家美夢舒心好好眠•☁*周公子見呢•☁*
    快樂時間過得好快又係時間講...拜拜

    回覆刪除
  7. 我地都有這牌子的醋,試過用,味道OK。

    回覆刪除
  8. 我想煮呢味好多年, 咁鬼易, 反而一拖再拖!

    回覆刪除
  9. 想煮好多年呀?咁鬼易,快D煮啦。

    回覆刪除
  10. 呢味好有興趣呀, 一定會試煮, thx!

    回覆刪除
  11. EE,我都煮碟食下先...鎮江醋是我家的寶呀!

    回覆刪除
  12. 看起來好送飯呀
    好想晚餐就這個^^

    回覆刪除
  13. 醒胃糖醋排骨,我鍾意!

    回覆刪除
  14. 非常醒胃菜式幾時都咁受歡迎!

    回覆刪除
  15. 我以為會係橙色咁tim,好似咕嚕肉咁,肯定好開胃!

    回覆刪除
  16. 見到已經口水直流,肯定好好味,讚呀.......................

    回覆刪除
  17. 多謝,呢味糖醋骨真係好醒胃架。

    回覆刪除
  18. 鎮江骨,經典又開胃!正~

    回覆刪除
  19. 甜甜酸酸.......食多幾件 :P

    回覆刪除
  20. 睇食譜又真係好easy喎!~

    回覆刪除
  21. 等我都去揾下呢隻牌子先.

    回覆刪除
  22. EE,你的糖醋排骨令我流晒口水呢﹗

    回覆刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳