太極表演



太極班一年一度
春茗聯歡

讓大家看看同學們表演

太極拳表演


有板有眼


 太極扇
剛柔並重


太極刀
刀光閃爍


長絮劍
舞動自如




太極劍
英姿颯颯




壓軸舞蹈
舞姿婀娜


到開餐時間






56 則留言:

  1. 有得睇表演,又有得聚餐真好!

    回覆刪除
  2. 太極劍, 妳有冇學呀, 太極我以前學過, 但感覺動作太慢, 冇乜興趣玩呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經停左幾年冇學劍,最近又開始練番.

      刪除
  3. 剩係D服裝都夠睇頭喇!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我收左山啦,哈哈,講笑咋,我懶嘛,表演要多練架。

      刪除
  5. 回覆
    1. 我收左山啦,哈哈,講笑咋。我懶嘛,表演要多練架。

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實都係想支持師傅,大家開開心心。

      刪除
  7. 看來這表演節目不錯呢: 可以一路食一路看表演!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實同學都係想支持師傅,大家開開心心。

      刪除
  8. 有把扇好型, "逢"一聲開把扇, 又整齊, 有時經過公園見人練習都會睇下。

    回覆刪除
  9. 同學仔表演有落力. 最開心表演完又有餐食.
    a quick question, 宴席最後麵飯是否 "太極鴛鴦飯" 呢 :)

    回覆刪除
  10. 我愛看“劍“!也愛看一些老師傅表演太極拳!淡定又有勁道、很好看!

    回覆刪除
  11. 太極這運動聽好多人講都話好健康,不過我太性急覺得佢動作太慢,次次學時都會將佢變快版,變得不健康添!

    回覆刪除
  12. 我太孤陋寡聞, 都唔知有太極劍同太極扇添, 我以為太極=太極拳.

    回覆刪除
  13. 原來妳有玩太極架?玩左幾耐呀?

    回覆刪除
  14. 舞姿婀娜, 剛柔並濟
    good show , good health !

    回覆刪除
  15. 太極表演D人著D絲質衫好似好舒服咁呀~

    回覆刪除
  16. 呢D衫唔係真絲,夏天有冷氣著先舒服。

    回覆刪除
  17. EE好姊妹一起飲下午茶...真係開心blog聚呢
    搵日我再煮飯仔比大家食呢...不過唔係我請...係AA的

    回覆刪除
  18. 好精彩的表現。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同學們好努力,值得為她們鼓掌。

      刪除
  19. 回覆
    1. 同學們好努力,值得為她們鼓掌。

      刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食