又是日常自家煮

 又出我的日常自家煮
 
最是簡單不過
超市賣的豆腐
有細盒裝
有時特價也會買的
但當然是大盒較抵食
今回用細盒滑豆腐
加蘑菇🫐番茄🍅粟米🌽煮
還加了少許豆板醬
有點像麻婆豆腐
但很少辣
拌飯吃不錯
 
酒香芥蘭
將芥蘭用水灼一會
隔水再用鑊爆香蒜頭炒
炒時贊酒
再加鹽糖少許生抽調味
簡單也好味
 

 
 
 
 
 

21 則留言:

  1. 煮芥蘭加少許糖非常重要 👍 😋😋 🤤🤤

    回覆刪除
    回覆
    1. 芥蘭除咗要加糖,加埋酒炒都好味架。

      刪除
  2. 豆腐現在多數買盒裝,好少入街市買板豆腐,後者好難一路雪住備用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係架,盒裝豆腐貯存較方便。

      刪除
  3. 回覆
    1. 你果邊買唔到芥蘭,有機會返來香港食番夠本。

      刪除
  4. 我家常存細盒豆腐, 方便又好味😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係架,盒裝豆腐貯存較方便。

      刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...