西貢的早晨

 近日天氣轉冷
天色也不大好
有點陰沉 
這兩張相片是在早前拍下的
 
很美的藍天
 

西貢的早晨

 

 
一大早
巴士站已經站滿
候車的行山人士
 

 做完運動
吃個豐富的早餐
 

 

26 則留言:

  1. 我想食這兩個餐包,睇落好軟熟😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋食唔曬,拎返屋企第二日番熱都唔差。

      刪除
  2. 你運氣好!這麼美的藍天很少看到。

    回覆刪除
  3. 我好鍾意兩個餐包,仲有杯飲料。

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵包我哋食唔曬,拎返屋企第二日番熱都唔差。
      佢哋嘅檸茶都好好味

      刪除
  4. 這一款早餐够份量 .. 而且營養充足 ++👍 😋😋 🤤🤤

    回覆刪除
  5. 西貢郊野公園果邊都多行山路徑,但係搭巴士的話,都係得一條。

    回覆刪除
  6. 冬天真係要藍天先影相靚,如果唔係灰矇矇

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 西貢居住環境係唔錯,但返工出入用時間亦不少。

      刪除
  8. 這個早餐不錯,特別是兩個餐包,好軟熟

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...