又是日常晚餐

日常晚餐
 排骨炆甘荀
先將排骨用調味料醃
用易潔鑊略煎夾起
爆香洋蔥番茄甘荀
排骨回鑊一起炆
最後用少許鹽糖生抽調味
加碟蒜蓉炒西蘭花
簡單的二人晚餐
 
並非每日都煲湯
但香港人對老火湯
情有獨鍾 
每星期最少煲一次
木瓜雪耳素湯 
材料
木瓜 雪耳 花生眉豆  
黑豆 紅棗 果皮
另外加碟
臘腸炒椰菜
又是簡單二人餐




 

25 則留言:

  1. 現在飲木瓜湯夠滋潤, 我都煲左😊

    回覆刪除
  2. 平時我都係一菜一肉,越簡單越好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係好懶,所以都係簡單就算!

      刪除
  3. 簡單的晚餐,非常豐富!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係好懶,所以都係簡單就算!

      刪除
  4. 我而家都少咗煲湯,間中煮吓燉湯。

    回覆刪除
  5. 老火湯我由細都怕怕. 阿媽會迫人飲。

    回覆刪除
  6. 木瓜雪耳素湯滋潤養顏, 味道清甜, 讚 👍 😋 🤤

    回覆刪除
  7. 老火湯係好飲~不過我都唔多煲呀~~

    回覆刪除
  8. 始終和滾湯相比,老火湯的湯味比較濃 (PS﹕用魚滾湯或者例外,湯都可以奶白色同鮮甜=P)

    回覆刪除
  9. 我都小煲老火湯,木瓜雪耳滋陰養顏正啊~

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...