蒜蓉豆豉炒鱔片

 早前打邊爐
剩下了的鱔片
用蒜蓉豆豉炒
加上四色彩椒
想不到效果不錯 
很久無買鱔食
原來現在的白鱔
要百幾元一斤
不過
大家要食鱔
不要貪便宜
因為平價一定不好吃
呢隻鱔雖然比較貴
好爽口
用蒜頭豆豉炒很惹味
加四色椒感覺豐富點

另煮一個滾湯
紫菜甘荀豆卜蛋花湯
亦是簡單二人晚餐

 




20 則留言:

  1. 真係一分錢 一分貨, 鱔片好惹味😊

    回覆刪除
  2. 正,我都鐘意食蒸鱔呀!

    回覆刪除
  3. 可能我都係貪平,硬係覺得有點腥同好多骨 :P

    回覆刪除
  4. 真係一分錢一分貨呀,食起來有分別架。

    回覆刪除
  5. 我媽媽唔鍾意食白鱔, 喺屋企冇食過白鱔 :(
    我媽媽喜歡炒黄鱔, 或者焗黄鱔飯, 都好好味 :)

    回覆刪除
  6. 你講開鱔,令我諗起小朋友時阿媽成日帶我去上海舖食嘅鱔糊客飯,鱔糊整過未呀EE?

    回覆刪除
    回覆
    1. 鱔糊我食過,因為我好怕蛇,而鱔糊用黃鱔做,黃鱔太似蛇,所以我唔買黃鱔架。

      刪除
  7. 估唔到現在D白鱔去到呢個價,幾貴。記得以前長輩話如果買半條,買「上身」厚肉,少D細骨=P

    回覆刪除
  8. 我媽好愛食白鱔, 所以我地次次打邊爐都會買半條黎食呢~
    真係好好好食~

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...