蘿蔔糕

 因應防疫政策
前院菜檔暫停營業
所以買不到有機菜
早前在菜檔買的蘿蔔
加上最近買了些臘腸
於是做了底蘿蔔糕
蘿蔔多汁又清甜
加上香港製臘腸
還算不錯


 蘿蔔糕有好多不同做法
各有喜好
我用最簡單的
水和蘿蔔的比例
大概是粉一比蘿蔔五至六
完全不用水
煎來吃也不錯

 

26 則留言:

  1. 家內都有整蘿蔔糕,作早,,午餐之用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要買到蘿蔔,隨時可整,我也早午餐都會食。

      刪除
  2. 蘿蔔又平又靚,我都整咗,用來做早餐。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 只要買到蘿蔔,隨時可整,我也早午餐都會食。

      刪除
  4. 我鐘意好多蘿蔔, 小小粉 :P

    回覆刪除
  5. EE^^, 可以告知粉? 那一種粉嗎? 同埋要蒸幾耐呢 ?
    謝謝 🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘿蔔糕要用粘米粉,年糕就用糯米粉。
      時間要分厚簿,我呢個唔厚,所以用了大約半小時,厚則要45分鐘或小時,蘿蔔糕一定要蒸熟才好,否則番蒸不好吃也難熟,試熟可以用筷子篤下,若是不黏粉就是熟。

      刪除
    2. 謝謝 EE^^🙏👍 我會告訴我媽媽💙💚💛💜❤️ 嘻.. 嘻 .. 😋 🤤

      刪除
  6. 唔准開檔?咁有冇得網購呢?

    回覆刪除
  7. 仲有廿日就年初一,過多兩星期應該係煮食BLOGGER開爐整糕GE時候^_^

    回覆刪除
  8. 我下個星期先整蘿蔔糕同年糕. 😊

    回覆刪除
  9. 我都買左羅蔔,想明天整。

    回覆刪除
  10. 好快又過年了,我重未整蘿蔔糕啊~

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...