雲耳秋葵+光波爐焗腰果


最近買的有機秋葵
將秋葵去頭去尾
另加雲耳及白背木耳
雲耳及白背木耳
浸軟後用滾水灼約五分鐘
秋葵滾水灼一至二分鐘
用薑蓉 熟油 豉油 醋及麻醬淋上面
 

另加
冬瓜冬菇豆卜粟米粒煮個煲
咸蛋紅莧菜
又一餐素食晚餐


繼續試用光波爐
將腰果用滾水烚幾分鐘
瀝乾水分
用粗鹽撈勻
180度焗20分鐘
期開要攪拌下


一斤腰果要分三次焗


放涼後放入玻璃樽密封
當零食







21 則留言:

  1. 哈哈,呢兩日我都想食秋葵,同自己焗腰果呀,你識讀心術呀!

    回覆刪除
  2. 光波爐乾又得,濕又得,好似幾好用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有就不妨用下,而家比較興氣炸焗

      刪除
  3. 用薑蓉 熟油 豉油 醋及麻醬淋灼秋葵雲耳木耳
    冬瓜冬菇豆卜粟米粒煲
    咸蛋紅莧菜
    用光波爐
    用滾水烚腰果
    瀝乾
    粗鹽撈勻
    180度焗

    回覆刪除
  4. 腰果咁整好健康, 無油炸💗

    回覆刪除
  5. 焗腰果做零食,這個好正,堅果類其實都好有益。

    回覆刪除
  6. 腰果生都食得,用光波爐無油健康D

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食