煎素鴨。。竹筍

 

好久沒買
齋雞鴨這類素食
但耐唔耐食下又唔錯
煎香之後
為免太單調
用青瓜番茄
做個放在碟中間
都唔錯


另加上灼菠菜
炒豆角及玉豆
今晚冇湯飲


家附近有個小竹林


竹長了二十多年
已經好粗壯


第一次發現
有竹筍生出
唔知食唔食得呢








24 則留言:

  1. 嘩,咁好,難得有竹筍搵到喎!

    回覆刪除
  2. 煎香齋雞鴨青瓜番茄伴碟
    灼菠菜
    玉豆炒豆角
    竹筍食得

    回覆刪除
  3. 竹筍都幾大個.....竹林多唔多竹筍呢?

    回覆刪除
  4. 竹筍好靚!我估已經太老了,應該唔食得。
    最近街市有好多竹筍賣,幾靚架,又好平,我都買咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係太老,不過,我覺得野外植物都不宜隨便食用。

      刪除
  5. 我估食得,不過無工具掘

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食