遊船河觀夜景


昨天星期一
(10月23日)
參加了一個黄昏
遊船河活動

好像有點無聊
不過
因為價錢便宜
好奇心驅使
又來看看
六時在
香港9號碼頭上船



並非這一艘啊
貴啲架


呢呢呢
就係佢喇




開船啦
剛好天黑


船上有免費飲品供應
酒和汽水


我們喝汽水
我拍照時
有位小姐(是職員)
叫我試下馬天妮
加冰後
我還加汽水
都是喝了兩口
覺得麻麻


鯉魚門碼頭
有幾位外藉上岸吃海鮮


船繼續航行


船上乘客有拍照的
也有閒談
我鄰座有幾位男士
帶了一樽合桃
用來送酒吹水



最後駛回中環碼頭上岸
全程約一小時


中環海傍將有大型活動
大批工作人員
似乎在聽工作流程安排


活動名稱


行路去上環
會合宅男一起吃晚飯


這個船河活動
全程一小時
船上只供應免費飲品
平日每位$53元
假日可能不同收費
有興趣可上
永安旅行社網頁查看
需要網上付款訂位



24 則留言:

  1. 這樣的活動很好,由港人心態即時變成了遊人心態!

    回覆刪除
  2. 上次我屋企某人都想坐, 不過夾唔到時間

    回覆刪除
  3. 這個活動幾好喎,有機會都會參加,遊船河睇夜景,正呀

    回覆刪除
  4. 我都未試過夜遊香港添!

    回覆刪除
  5. 坐天星小輪平啲呀,幾蚊就得喇 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 天星小輪只係橫渡,呢個係會轉彎架,唔同嘅。

      刪除
  6. 50蚊位好低玩喎!9號碼頭上船最後返中環,咁船行到邊度駛返轉頭呢?

    回覆刪除
  7. 哈~我冇唸過會有香港人玩~~EE有兴趣八下好搞笑~!

    回覆刪除
  8. 咁外籍遊客在鯉魚門落船食海鮮,之後架船會唔會再去接返佢地返中環?定還是佢地自己搭車走?

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...