西式素食


遊船河後
會合宅男
吃西餐素食


室內佈置簡潔
坐位尚算寛敞





點了一個套餐
有湯及沙律
沙律
柚子肉清甜
菜也新鮮
但冇乜汁
很清淡


素漢堡加薯條
試左少少漢堡餡
做得算不錯
質地鬆得來又不會削
味道可以
焗薯條我嫌硬


猴頭菇薄餅
很薄又脆
濃味餅配上
淡淡的牛油果
一濃一淡也很配合



套餐甜品


因為上船前吃過東西
我和老伴都有點飽
所以沒有多點食物
宅男吃得飽便算
結賬$370元
食品整體不算特出
質素還可以

店內牆上掛了不少
明星名人簽名的碟


電話  25276077



32 則留言:

  1. 西式素食,都幾多野可以食噃!

    回覆刪除
  2. 這間CAFE心心有時都會經過..........它佈置得好有大自然Feel呢!

    回覆刪除
  3. 我這裡的素漢堡是沒有假的素肉,是完全將些番茄洋蔥生菜紅菜頭等等夾在包中間,同時也有菠蘿芝士和炸薯餅……
    仲有一個主要用豆腐做的豆腐漢堡,真的,這邊有很多人吃素!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港比較多作狀素食,呢間都算比較天然。

      刪除
  4. HK多唔多呢啲素食西餐廳呢?

    回覆刪除
  5. 我鍾意這種純素食,沒有素雞素腸素肉醬。

    回覆刪除
  6. 西式比較熱氣啲喎,但就香口啲.

    回覆刪除
  7. 如在一個人工園林內進食
    加上食素
    氣氛更配合

    回覆刪除
  8. 唔錯喎,感覺幾fresh,囝囝夠飽嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 比較天然一點,佢食左好多,夠曬飽。

      刪除
  9. 而家係咪興呢D西式素食?

    回覆刪除
  10. 環境不錯,看來很舒適~
    西式素食我都幾like~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處坐得幾舒服。食物質素還可以。

      刪除
  11. 西式素食,睇落一D都唔似

    回覆刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐