莫斯科的地鐵


十月十五日
在酒店吃過早餐
乘車往勝利廣場
天色昏暗
還下著微微細雨
氣溫約四五左右
下車後
導遊帶我們到一店舖後
給我們大約半小時
自由活動時間
大家各自行出廣場拍照
也可留下購物


勝利紀念碑


勝利紀念碑正面


馬路上凱旋門


跟著便步行往地鐵站
這道往地鐵的電梯
據當地導遊說有100米
的確行了很久才到地


地鐡路軌


地鐡通道


確是氣勢不凡
燈式壁畫都很美


人頭湧湧
很多旅行團


盡頭的壁畫
不少人在排隊拍照


還有地方可坐下休息



車箱外觀也多姿多彩








另一個站


低頭族無國界


這隻雞
是幸運星
據說由頭到尾
摸一摸會帶來好運
我見到很多本地人也摸
我當然唔執輸
但現在回想起來
好像不大衛生喎


我們總共看了三個站
老伴在蘇聯年代
及九十年代
都多次到過莫斯科
據老伴所述
當年這些地鐡站
燈光昏暗
一點吸引力也沒有
和現在的明亮氣派
相差很遠呢




33 則留言:

  1. 我去過市外嘅地鐵站,平平無奇的。

    回覆刪除
  2. 果度既天氣已經好凍了吧?

    回覆刪除
  3. 佢地鐵站出名靚,所以要去參觀,係景點呀!

    回覆刪除
  4. 地鐡站同啲列車都幾靚喎.

    回覆刪除
  5. 我估佢地翻新過D地鐵站

    回覆刪除
  6. 嘩~真係冇唸過~地鐵D壁畫都幾靚喎~!

    回覆刪除
  7. 真係估吾到,地鐵通道可以咁靚喎!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 啲畫係每架車都不同主題,好有特色。

      刪除
  9. 個鐵路站都佈置得幾有藝術氣息啊﹗

    回覆刪除
  10. EE...很久沒來探你, 原來你樂歐遊了, 好玩嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 很久不見了,掛念你呢!好嗎?
      俄羅斯都幾多嘢睇架。

      刪除
    2. 謝謝EE.....我是既忙又懶, 但終於復blog了!
      哈哈....希望唔係三分鐘熱度!

      刪除
    3. 要繼續寫,你已經休息很久了,不要再偷懶啊!

      刪除
  11. 莫斯科的地鐵譽為最美,名不虛傳喎!

    回覆刪除
  12. 我試過在那個大廣場蕩失路,太大了:P

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃