行商場

今天行商場

今天日間天氣
仍然較熱
本來想出西貢食午餐
最後還是選擇
到商場嘆冷氣
將軍澳東港城
適值有個
小朋友汽車活動






行一會
自然要醫肚
揀來揀去
都係走左去
三哥米線


不過
今次比較失望
湯底太咸
食食下真係唔想食


食飽飽
去買些少日常食物
就打道回府
剛好用了兩小時
回家尚有其他事做



28 則留言:

  1. 譚仔係麻麻,其他食米線既好得多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地冇乜選擇,以前食開都唔差架。

      刪除
  2. 食過一次三哥, 我都係鐘意食車仔麵多D

    回覆刪除
  3. 雖不常吃米線,但我就從未吃過好味的米線,原因可能就是個湯底…

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港宜家好多米線都好食,宜家最興譚仔,你食過嗎?

      刪除
    2. 在十多年前,香港賣米線的還未有甚麼出名,有的多是些小店子,我諗那個時候可能譚仔仍未有呢!

      刪除
    3. 十幾年前應該未有呢譚仔三哥

      刪除
  4. 咁大個場玩揸車,小朋友一定玩得開心啦

    回覆刪除
  5. 個車場好正,搞到我都想落去玩吓 :P

    回覆刪除
  6. 我鍾意個車塲呀!真係好想落去玩下,可惜我吾係小朋友!

    回覆刪除
  7. 雖然話已經入秋,但正午還是熱得四處也不想去.

    回覆刪除
  8. 天氣熱,行商場係不錯既選擇!

    回覆刪除
  9. 天氣咁熱,去街行商場最好啦!

    回覆刪除
  10. 三哥比日本仔收購左之後,禮貌好左好多

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食