齋鴨腎


其實我自己對
齋鴨腎麻麻
因為街外做的
有時𡁻到口攰
今次試試自己做
味道可根據
自己口味調校
想更入味
可放隔夜先食
第一次做
醬汁簡單
只用生抽老抽加糖




買兩個麵筋球



出水切粒
用油炸一會
然後
用醬油做個汁
再回鍋兜勻
非常簡單
只是要用油炸
較為麻煩
下次要買多兩個
吃剩遲兩日再吃也可以





28 則留言:

  1. 自己整係咪好啲?我都唔多食齋鴨腎 :P

    回覆刪除
  2. 我呢邊冇麵筋球,要整便要自己買粉搓,我做過幾次都係油炸,就係怕麻煩還剩半包粉我都冇再整……

    回覆刪除
  3. 有時𡁻到口攰--->我同你感覺相似,所以出面叫齋滷味拼盤,我會指明不要齋鴨腎的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁同人地一齊食就可以嘅,食一兩粒冇問題

      刪除
  4. 這個我有興趣試煮, 謝謝分享.😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使客氣,其實唔難整,不妨試試

      刪除
  5. 未見過麵筋球,係咪乾身㗎?

    回覆刪除
  6. 我而家至知係麵筋球整架

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 其實我都好少炸嘢,但最後我用個細煲炸,方便好多,又唔使用太多油

      刪除
  8. 睇落似乎好簡單,做落先知唔容易.

    回覆刪除
  9. 原來齋鴨腎係麵筋球做的.

    回覆刪除
  10. 如果齋,我比較鐘意叉燒齋

    回覆刪除
  11.  O
       o
     .∧_∧・。◇
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___・゚°¨*★
    /└-(____/✬•ೋ☆
    ❉۩۞۩ஜ¨*♪♫♩♬๑ഐ✾
    🌟話咁快又╠╣aΡpy週二✨
    好友☁¨♦晚安🌜甜夢安睡🌛💤

    回覆刪除
  12. 喱味街食得多,原來係咁樣整

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大