梅菜煎蛋


好耐冇整呢味餸
其實非常簡單
但若果買到好味梅菜
食來都好好味
做法簡單
梅菜略為浸洗
切碎用白鑊炒乾
燒熱油鑊將梅菜略兜
放入蛋汁煎香便成
我自己較喜歡甜梅菜
送飯好好味






33 則留言:

  1. 見到煎蛋,我諗起的是....白飯魚呢﹗好耐冇食了。

    回覆刪除
  2. ♦¨*☾好友🌜晚安☁・。。゚🌛
       ╭───────╮
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯
    ╭───────╮
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯
      O⊹
       o❉
     .∧_∧・。。゚
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___¨*♪♫°♩♬
    /└-(____/๑ഐஜ
    •ೋ*╠╣aΡpy週三۩۞۩✾

    回覆刪除
  3. 原來可以咁整, 我只知用來整扣肉同蒸肉餅

    回覆刪除
  4. 梅菜煎蛋,我就諗起了菜甫煎蛋…
    也都一樣好味!

    回覆刪除
  5. 我都試過跟你咁煮.啱食.

    回覆刪除
  6. 梅菜要唔好落太多先得,會好咸 :P

    回覆刪除
  7. 梅菜未試過,多數用菜甫,下次試下先。

    回覆刪除
  8. 梅菜煎蛋應該係好"惹味"的小菜!

    回覆刪除
  9. 這個好味, 婆婆以前都煮過俾我食.

    回覆刪除
  10. 就好似菜脯炒蛋,只不過你改梅菜.

    回覆刪除
  11. 這道菜...心心未試過呢!咁心心搵日...就試試煮這道菜啦!☺️

    回覆刪除
  12. 只試過用菜脯,原來梅菜都得呢

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大