午餐在九龍灣


今天相約
兩位朋友仔
在[九龍灣德福]
[茜廊]午飯


點了三個餐

羅宋湯及牛尾
兩隻湯都做得濃郁美味




 每人有兩片麵包



日式和牛餐
有沙律 豆腐  帶子  白飯
味道不錯


燒肉配
沙律或白飯
呢個燒肉好好味


三文魚炒飯
炒得乾爽不油膩



餐廳樓底較高
感覺不大嘈吵
我們由
十二點坐到差不多四點
又食又傾
渡過一個愉快下午
兩位朋友仔
非常客氣
請我吃飯
又有禮物收
正是又食又拎
真係非常多謝她們


茜廊地址





32 則留言:

  1. 同朋友談談吃吃消磨一個下午好開心,睇得出你好享受∧∧

    回覆刪除
  2. 我就是喜歡可以坐咁耐的食肆,與朋友相聚沒三、四個小時真是不夠,至於食物水準我反而覺得是次要呢!

    回覆刪除
  3. 茜廊仲係度呀?我估佢係德福都有成三十年有多,好耐歷史

    回覆刪除
  4. 呢間我N年前去過一次 , 感覺食物都唔錯

    回覆刪除
  5. 德福而家多野行左好多

    回覆刪除
  6. 這餐廳年代久遠 , 以前我都經常幫襯 , 難得他的食物仍有這樣水準 .

    回覆刪除
  7. 三文魚炒飯我想食,記底[茜廊]先。

    回覆刪除
  8. 記得佢以前是酒廊餐廳來的!
    至今仍企得住都好厲害!

    回覆刪除
  9. 嗯!心心仲意三文魚炒飯!

    回覆刪除
  10. 美食 + 情味........愉快的午間!

    回覆刪除
  11. 茜廊,我小時候成日去架。因為有親戚住九龍灣! 成日都好多人

    回覆刪除

下雨天做阿茂

 今天 是這邊的公眾假期 可惜天氣欠佳 幾乎整天都下著雨 沒心情外出 於是在家做阿茂 整餅又整包 晚上做咸包 明天做早餐 一半包芝士餡 一半咸餐包 最喜歡見到 包包那一絲絲的質地 椰絲酥餅 送給本地朋友 為怕觸及食物禁忌 寫上所用食材