假日素食晚餐


洋蔥粟米粒煎蛋

吃落粟米
有些少煙靭
洋蔥則又香又甜
我愛吃熟洋蔥
呢味餸有營養又好味




黃瓜素湯
材料除了赤小豆扁豆 
還有蜜棗 無花果  陳皮
雖然是素湯
但都幾好味
我兒子很喜歡呢





牛肝菌番茄飯
牛肝菌好香
番茄有點酸
夏天吃都不錯








33 則留言:

  1. - ҈ -•*☆牛肝菌番茄飯❉*´¨◇夏天吃真不錯
    ☁*´¨好友☾*¤話咁快又一天✬•*¨♦晚安甜夢。゚★*

    回覆刪除
  2. 我都煑過番茄飯,沒有牛肝菌但落了蘑菇!

    回覆刪除
  3. 又一種蕃茄飯,相信好好味.

    回覆刪除
  4. 呢餐雖然係素,但都好豐富,好岩我食

    回覆刪除
  5. 夏天真係無胃口食咁多肉,素湯好啱呢!

    回覆刪除
  6. 夏日天氣熱, 飲素湯好 !

    回覆刪除
  7. E素餐別出心裁, 好味兼有益, 比3個like!

    回覆刪除
  8. 我次次一係剩牛肝菌一係剩蕃茄,下次我又試下加埋一齊㷛飯先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛肝菌蕃茄加埋一齊㷛飯,幾好味架.

      刪除
  9. 洋蔥粟米粒煎蛋
    相信會好香

    回覆刪除
  10. 洋蔥粟米粒煎蛋我亞媽都有煮㗎。

    回覆刪除
  11. 三款都好啱我口味 , 很久沒有煲這款湯 , 因為忘記了 .

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食