芋蓉菠菜


大時大節
家家都大魚大肉

介紹一個清清地
又好味的菜式給大家

芋蓉菠菜


做法簡單
先將芋頭切片煮熟
壓碎再用適量水
落調味料煮成蓉
菠菜可灼熟
也可用蒜蓉炒
盡量隔去水份
再將芋蓉鋪上面
記得要買荔芋

就係呢種
又粉又香









52 則留言:

  1. 芋頭我好喜歡呢...不過次次吃了就胃痛

    回覆刪除
  2. ¤*¨♡MY █▄❤vE 好姊妹•☁*.又係你晚安甜夢喇•☁*

    回覆刪除
  3. 這款餸啱哂我口味 " 正 "

    回覆刪除
  4. 我地呢度嘅芋頭一啲都唔平

    回覆刪除
  5. 蒜蓉菠菜就食得多,芋蓉菠菜真係未食過,.

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我唔知係乜菜式,我煮的是素食。

      刪除
  7. 蒜蓉菠菜清清哋就好啦..

    回覆刪除
  8. 真係未聽過,又要試吓先。

    回覆刪除
  9. 呢個餸好特別!d芋頭蓉睇落好滑,好想"不"晒黎食...hehe

    回覆刪除
  10. 呢個配搭未聽過、未見過噃!
    兩樣分開都好食,并埋就唔知!?

    回覆刪除
  11. 呢個配搭好特別!尤其係質感方面 (^V^)

    回覆刪除
  12. 呢啲叫荔芋呀, 我呢邊好似唔見有.

    回覆刪除
  13. 我都中意食芋泥呀,咁樣加埋都幾得意

    回覆刪除
    回覆
    1. 芋泥好似係甜品?我呢個係咸鹹o既,唔錯架。

      刪除
  14. 芋蓉配菠菜....又幾好主意 !

    回覆刪除
  15. 哈, 上面層芋蓉似腐乳! 大少睇到一定流晒口水, 佢食通菜係落咁多腐乳架!

    回覆刪除
  16. 哈哈,其實菠菜落腐乳都好味架。

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...