新年禮品


新年期間
表姨甥女
送給我的[甜薯]
我是大鄉里
以前從來食過


內裏有八件獨立包裝的番薯
番薯是經過加工的
含有奶品、糖的成份
坦白說
我覺得新鮮番薯較好味
當然仍然要多謝
後輩的心意
令我吃到新口味



另一款是新年前
朋友送的[一口腰果曲奇]
每塊小小的餅
都放了一粒腰果
入口是甜餅
咀嚼後有點鹹味
很特剔
也很好吃
多謝朋友的心意









36 則留言:

  1. 昨晚清晨以霧大而且雨粉粉又大風呢
    •☁*.今晚又勁冷...乖乖見周公子呢

    回覆刪除
  2. 好有新意心意呢, 兩樣禮品都未食過 :)

    回覆刪除
  3. 好精緻!不過如果送比長輩,我較為會送自己整既野食, 健康d嘛^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢只係會整曲奇,係唔多健康杲D.

      刪除
  4. 望落好吸引咁呀 ! ^^

    回覆刪除
  5. EE...甜薯我都未食過....!
    一口腰果曲奇....較吸引D...!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩樣都唔錯架。但我都係較喜愛一口曲奇。

      刪除
  6. 個蕃薯好得意,不過我都係中意食新鮮的多d

    回覆刪除
    回覆
    1. 個蕃薯都唔錯架。只係新鮮更好吃。

      刪除
  7. 獨立包裝既美觀亦方便吃!

    回覆刪除
  8. 我都係大鄉里. 我都係寧願食熱辣辣的蕃薯.

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃