新春約會


每年和老友
都有個新春約會
就是到我家食餐飯
今年就在剛過去的星期六
天氣寒冷
當然是火鍋最好
大家圍爐
邊吃邊傾
最開心不過

每人一隻鮑魚


我最愛吃的蔬菜



蝦兵蟹將



西貢海域水質較好
泥蜢鮮甜
不會有汽油味


十下十下好溫暖









56 則留言:

  1. 豐富又開心的聚會!我與同學、朋友都是這樣!只是不在我家弄!不懂、也弄不來呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是一年招呼他們一次,在外吃乾手淨腳。

      刪除
  2. 好多嘢食,不過打邊爐最正都係多菜!

    回覆刪除
  3. 用新鮮坭鯭魚打邊爐....好正呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮坭鯭魚打邊爐,又滑又鮮甜。

      刪除
  4. 每人一隻鮑魚...我都想做你老友呢...哈哈哈

    回覆刪除
  5. 凍冰冰...打邊爐...真好...我都最愛吃的蔬菜...豆腐

    回覆刪除
    回覆
    1. 你今晚可以食最愛吃的蔬菜...豆腐。

      刪除
  6. 出街食邊有喺屋企咁正呀!

    回覆刪除
  7. 泥蜢好多寄生蟲宜少吃 !

    回覆刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. 我好花心呀,又愛蔬菜,又愛鮑魚,連泥蜢都勁愛。

    回覆刪除
  10. 好豐富喎....重有鮑魚添!

    回覆刪除
  11. EE, 見番你們我很開心喲!^_^
    新年快樂,身體健康。
    歡迎你到我的blogspot參觀✬_✱
    http://anngo2.blogspot.com

    回覆刪除
  12. 好豐富呀,特別D泥蜢好大條

    回覆刪除
  13. d鮑魚好大隻,海鮮又多,蔬菜多唔再講,睇得開心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,多謝,我地都食得好開心。

      刪除
  14. 泥蜢打邊爐,我未試過呢,唔知好唔好味呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在都有好多泥蜢唔好食架,我今次買的好好味。

      刪除
  15. 唔知幾耐無食過泥蜢啦, 我呢邊無架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在都有好多泥蜢唔好食架,我今次買的好好味。

      刪除
  16. 用新鮮泥鯭魚嚟火鍋....好正呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在都有好多泥蜢唔好食架,我今次買的好好味。

      刪除
  17. 我都有老友相交幾十年架...冇每人一隻鮑魚呢

    回覆刪除
  18. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  19. 呢個冬天咁涷,最適宜火鍋。

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大