晚飯在[金滿庭]


[金滿庭]有不少分店
我只幫襯過
荷里活廣場分店
非常旺場
要等位
食物就真的不錯

元宵節前和老伴出外甪膳
選擇在將軍澳
[假日酒店]內的[金滿庭]
不用等位
坐得頗舒服
招呼也不錯
侍應態度很好




小籠包有水準
老伴覺肉餡有點"鞋"
我則喜歡佢冇咁肥


 椒鹽骨當天半價
但材料本身麻麻
肉質不新鮮


呢味菜式
金綱箍
名字好有趣
要等45分鐘
先有得食
其實都幾清
但個獻太糊

高力湯丸
唔甜
好香蛋味
可隨意點幾多個
我地兩個人食一個


棗蓉湯丸
好味
是炸物不宜多吃
實在好飽
有三粒要打包


這分店坐得舒適
但食物水準
我覺得荷里活廣場那間較好






66 則留言:

  1. 金綱箍--->有d似壓扁了的冬瓜盅。=P

    回覆刪除
  2. 金綱箍呢個菜名又幾特別喎!

    回覆刪除
  3. 看「金滿庭」這食店的環境倒不錯!有機會我都想去試試!
    謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你返來香港時,不妨去試下,小籠包真係唔錯。

      刪除
  4. 回覆
    1. 都幾耐,但一路食一路等唔係咁覺。

      刪除
  5. 我最近去過彩晶軒,的點心名又是挖空心思的改!

    回覆刪除
  6. 睇落好像比起荷里活的分店更舒服

    回覆刪除
  7. 金綱箍似是冬瓜盅+釀冬瓜混合版...!
    現在將軍澳假日酒店人流較少, 環境清靜

    回覆刪除
  8. 我去過奧海城的金滿庭,相信荷里活廣場分店的座位會較為舒適。

    回覆刪除
  9. 一客小籠包有八隻,兩個人吃完都飽咗一半喇。

    回覆刪除
  10. ykk多數去時代廣場及德福金滿庭 , 要等位, 但可用手機download金滿庭Apps, 攞飛後後落商場window shopping, 行商場時可透過手機refer ticket number到未.
    它的燻魚, 云吞雞好味, 而它的小籠包行內攞獎.

    回覆刪除
  11. 個金綱箍好似冬瓜盅咁.

    回覆刪除
  12. 我都去食過荷活廣場的,小籠包....... 正呀!在香港很少下午才開門的呀!要攞票等它開門呢!

    回覆刪除
  13. 小籠包睇樣好正,個金綱箍好似普通左d啫

    回覆刪除
  14. MY █▄❤vE 好姊妹•¤*.早安喇...好野呢...太陽出來呢
    小籠包正呀...唔該晒...我一人食三個
    棗蓉湯丸我看到都好味...唔該晒...我一人食兩個
    高力湯丸唔甜又好香蛋味...原來可隨意點幾多個唔該晒...我一人食一個

    回覆刪除
  15. 我中意金綱箍呢個名!
    ee你食野好有節制!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 金綱箍呢個名幾有趣,年紀大唔可以食得太放肆。

      刪除
  16. 22號星期六我約定左小雲,..pat 和 Jody Li
    和其他FB友在大埔墟飲下午茶
    她他們3:00 就是飲下午茶的時間啦...我是早餐啦
    MY █▄❤vE 好姊妹•¤*有時間都來呢 ...
    2月22號...星期六...大埔墟火車站見大家啦

    回覆刪除
    回覆
    1. EE有冇Jody Li 電話...咁就2月22號...星期六...大埔墟火車站見大家啦

      刪除
    2. 收到啦,我有佢電話。

      刪除
  17. 椒鹽骨半價,但材料不新鮮,也是拿自己的招牌來冒險。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都冇乜可能新鮮,因為我話唔新鮮係因佢係急凍肉

      刪除
  18. 我好耐冇去過金滿庭啦,因為每次都要等好耐,冇耐性:p

    回覆刪除
  19. 金綱箍...呢個名真夠特別!^^

    回覆刪除
  20. 如無記錯我曾去過奧海城那間, 那晚是假日, 雖然人很多, 但招呼尚算不錯!

    回覆刪除
  21. 我都中意去金滿庭食野,不過成日都要等位

    回覆刪除
  22. EE. 原來你仍然在這裡落腳啊...看來你過得很好, 又可以欣賞美食啊!!! 天氣時冷時熱, 請保重!!!

    ***http://blog.xuite.net/balycmseseacry85/hkblog

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝盈蝶,我怕麻煩,所以不會四處試呢。

      刪除
  23. EE,我幫襯過銅鑼灣時代廣場金滿庭,次次都要等位.

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...