簡單元宵節晚餐




收到小朋友送的花時
還未想起是情人節呢
真是有點驚喜呢



晚飯時收到兒子的WhatsApp
送來這束鬱金香
真是每逢佳節倍思親


深夜又收到
他和同學慶祝佳節
做壽司吃的照片
下次回來要他做給我吃



這個意粉是我做的晚餐
因為放工後好累
匆匆忙忙
單吃一餐也不錯



這個元宵過得簡單又開心







52 則留言:

  1. 收到小朋友送的花...一定好快樂
    快樂話咁快又一天•¤*.晚安喇

    回覆刪除
  2. 簡簡單單吃一餐真係不錯呢

    回覆刪除
  3. EE我喜歡簡單呀!好多時簡單便是福,EE永遠都有福伴隨你左右 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 但人生不如意十常八九,有時都唔係自已可控制,可以做的就盡量簡單啦

      刪除
  4. 收到小朋友送o既花?? 你有個小情人???

    回覆刪除
  5. 媽媽收到個仔送的花,好有你心,.恭喜恭喜.

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 你咁開心已經好好啦,冇花是閒事

      刪除
  7. EE 忙到連情人節都唔記得咯!

    回覆刪除
  8. 情人節嘅花貴得黎又唔值
    我錘意收禮物,或者將買花嘅錢俾cash我會開心啲!

    回覆刪除
  9. 情人節花好貴呀,我是收士多啤梨咋

    回覆刪除
  10. 好冧呀,d鬱金香好靚呀,EE真幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,鬱金香我只不過係隔空收咋。

      刪除
  11. 收到小朋友啲花真開心。

    回覆刪除
  12. 收到花個心甜到漏了 , 小朋友好有妳心啊 !

    回覆刪除
  13. 收到孩子的心意.. 感到好幸福 ! ^0^

    回覆刪除
  14. 妳在遠方的囝囝, 好有心呀!

    回覆刪除
  15. 你的小情人很有你心,玩樂不忙與你分享!^_^

    回覆刪除
  16. 越洋祝賀,温馨又驚喜!

    回覆刪除
  17. 一個簡單得來又溫馨的元宵節 , 不錯呢...

    回覆刪除
  18. EE, 有花收, 幾時都咁開心..!! 總之節日快樂...!!

    回覆刪除
  19. 回覆
    1. 我諗獨自在外生活,都要學自已整野食。

      刪除
  20. 乖囝囝隔空送花, 又和你分享壽司, 開心啊!

    回覆刪除
  21. EE,好窩心啊收到兒子的花.

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮