芝麻咸包

 

最近都懶做包
間中用機做就算
麵包機整出來的包
算是不錯
也很鬆軟
但始終質感有些不同
用機搓粉
然後經人手加工
實在很多


喜歡這種絲絲的感覺
麵包機做不到的效果


上回做香蕉杯子蛋糕
怎知老眼昏花
看錯箭咀
較錯程式
幸好半途發覺有問題
最後焗出的蛋糕走了樣


外型似鬆餅
味道不變




16 則留言:

  1. 麵包機我只用來搓麵和發酵,我今天也做了鹹包。

    回覆刪除
  2. 不知道為何我在各blog友上的留言都變成垃圾留言消失了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過呀!我久不久都去留言箱有冇消失左嘅留言。

      刪除
  3. 🐰 我好鍾意芝麻咸包㗎 👍 😋🤤😍 ❣
    (っ◔◡◔)っ 杯子蛋糕又真係好似鬆餅, 哈 .. 哈 .. 😀 🤣

    回覆刪除
  4. 真係似鬆餅,但自己食冇所謂,啱味就得👍

    回覆刪除
  5. 你已經好好, 我直情唔開焗爐

    回覆刪除
  6. 外型似鬆餅---->當做鬆餅形蛋糕啦^_^

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落