鯖魚肉粟米炒蛋

 

最近又買咗幾包鯖魚柳
可以食好幾餐
其實就咁煎都幾好味
但忍不住要變變做法
否則自己都覺得悶
懶懶地做個碟頭飯
以下材料
先將鯖魚煎熟拆肉
呢兩條魚柳
竟然完全冇骨


跟著將
魚肉粟米蛋炒埋一碟
本來想做個汁
但後來都係懶整😅


一人一碟就咁就算

因為有張超市價惠券
上網購農產品其實即食物
買滿£60以上減價£12
差不多等如八折
咁啱冇米
於是諗住買幾包米
(我地食好多飯架)
點知食開隻米冇貨
送左其他牌子來
我當然唔要
咁為有等佢退款
買咗一大堆嘢
有啲已經放左入雪櫃
不過上網購物
我一定唔會買菜生果及肉
呢幾樣一定要自己去揀


打開盒蛋
一大一細每樣一半
相差咁遠嘅
原來盒面寫住係混合嘅
即有大有細
宅男上網見到平就買
又知多一樣嘢




12 則留言:

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落