外出午餐

是日不想煮午餐
於是就出外搵食
這是新開的一間小店
決定入去試試

新店佈置樸實雅緻 


牆上掛著不少舊相片


食物就沒有新意
但收費就比較相宜
老伴點了份全日早餐
非常大份又包茶


我點了份輕盈早餐
一樣包茶


每份餐有兩片牛油多士
最終吃不完








18 則留言:

  1. 全日早餐真係好大份量。

    回覆刪除
  2. 多食了麵包,胃就膨胀,難受呀。

    回覆刪除
  3. 牆上猩猩蹺腿看報紙的相(畫?)幾得意。

    全日早餐咁大份,我做晚餐都OK。

    回覆刪除
  4. 間中偷下懶,大家都開心😃

    回覆刪除
  5. 而家全日早餐要多少英鎊一份呀?靚婆婆

    回覆刪除
    回覆
    1. 由幾鎊到十幾鎊都有,我呢個5鎊幾,老伴大份啲就8鎊幾。

      刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落