三餸一湯素食

 今回做個咖哩齋
用日本咖哩加豆瓣醬煮
所以好簡單
至於主材料
呢處買唔到炸麵筋
於是用 Yorkshire pudding 做代替品
家人都接受
咁就冇問題


另外就是
邊豆蘑菇洋蔥炒蛋
紹菜煮齋
南瓜冬菇髪菜素湯




14 則留言:

  1. 營養豐富又好味的素菜大餐!

    回覆刪除
  2. 咖哩加豆瓣醬,以後我也試試做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本咖哩不辣,加豆瓣醬,添上少許辣味。

      刪除
  3. 最緊要自己同屋企人啱食

    回覆刪除
  4. 冇炸麵筋,用其他食材一樣做到啱食效果,「懂變通」不只在工作地點值錢,在廚房都係^_^

    回覆刪除
  5. 好識變通,勁👍
    中超有炸面筋,還有脱水烤夫賣,下次去可以留意看看。

    回覆刪除
  6. 多謝你這篇[三餸一湯素食]教會我如何[變通]煮素菜。

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落