洋蔥豬扒

洋蔥豬扒

香港茶餐廳食法

也是我在港經常點吃的

早前買的大嚿肉

今回第三味就做煎豬扒

好腍好好味


配上一碟
蝦米煮粉絲紹菜
加上豆卜姫松茸菇
簡簡單單又一餐





18 則留言:

  1. 呢味都好正,一D都唔簡單。

    回覆刪除
  2. EE這餐有肉有菜,如果出面食洋葱豬扒碟頭飯,隨時冇乜菜GAR。

    回覆刪除
  3. 洋蔥豬扒正,蝦米煮粉絲紹菜豆卜姫松茸菇我又好鍾意。

    回覆刪除
  4. 整洋蔥豬扒會落多多洋蔥...因為覺得洋蔥先係最好吃~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次因是剩餘物資,所以落少咗。

      刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食