鯖魚煮意粉

 

近月來
意粉已經差不多成了主食
中西式輪住上
這個懶人煮法
也是常用的
以前多會用沙甸魚
今回用另一隻罐頭魚
比沙甸魚貴
但比沙甸魚好味
最近都買了幾罐放在家
煮時再加些罐頭番茄
調味可加些生抽及糖


呢隻是鯖魚
原來罐頭都好好味


無無聊聊看公園剪草




16 則留言:

  1. 罐頭調味重手,實好味,不過要食得節制啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個我都明白,但有時都會貪方便食下🙏🏻🙏🏻

      刪除
  2. 今天我也食咗鯖照燒:沾醬油和料酒烤呀。

    回覆刪除
  3. 雨水及陽光讓草木快速生長, 定期清理讓公園環境乾淨整潔,青草地避免滋生蚊蟲; 衛生與外觀 👍 好事成雙❣️

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能是氣候問題,這裡唔多覺有蚊。

      刪除
  4. 我都一樣成日食意粉類

    回覆刪除
  5. 鯖魚我一般,鍾意豆豉鯪魚多D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鯖魚我又幾喜歡喎,豆豉鯪魚都好味。

      刪除
  6. 鯖魚的腥味比沙甸魚輕?

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食