今日食素


今日食素
日式咖哩煮南瓜番茄薯仔
還加了冬菇
日式咖哩偏甜
可以自己加辣
我則加了些少豆瓣醬
還有少許生抽


芽菜豆卜西蘭花素小炒
自己發的芽菜
比較
但勝在新鮮


蕪菁雜豆素湯
腰果 黑豆 紅豆 綠豆 花生
粟米甘荀
一塊大薑
煲大約一個半小時
就算素湯
好甜好好味




18 則留言:

  1. 肥人成日都想煲素湯, 真係要迫自己試下先得!

    回覆刪除
  2. 有粟米甘荀,素湯都已經夠甜。

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食