煙肉的配搭

 這裡的煙肉款式很多
有厚有薄有肥有瘦
圓形方形長形都有
今回買到比較厚的
除了做早餐
用來炒炒粉炒麵

這個早餐配搭也不錯


這碟煙肉蘑菇炒意粉
算是中西合壁
午餐最適合


煙肉炒西芹
可用於晚餐桌上


簡單地用蝦米滾番茄椰菜湯
原來味也不錯


這樣的配搭
不是同一天出現
所以大家不用擔心我吃到悶🤣




24 則留言:

  1. 煙肉屬加工肉類,不宜食太多.

    回覆刪除
  2. 肥人會加水煎, 煎到佢脆卜卜...哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果隻係薄既,香港出外食早餐多數用呢隻。

      刪除
  3. 以前食早餐一間餐廳,煙蔥炒蛋非常出色

    回覆刪除
  4. 最吸引我嘅反而係朱古力包

    回覆刪除
  5. 煙肉不用解凍不用下油直接落鑊煎,我見日本的溫泉旅館是這樣煎的,無油煎感覺健康啲﹗

    回覆刪除
  6. 🐰 鹹香味嘅煙肉好惹味, 配通粉也不錯 😀

    回覆刪除
  7. 煙肉好百搭,我喜歡食煎到脆卜卜個款。

    回覆刪除
  8. 煙肉我都鍾意架,但唔敢食,祇係間中食少少過口癮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前好少食,而家來咗英國食多咗。

      刪除
  9. EE連早餐都有配水果。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!平時小食,早餐食定先😅

      刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便