豬肩肉焗叉燒

 經常在超市
見到呢款豬肩肉
但因為太大嚿冇買過
今回忍唔住買番件
£5.03重1528克
可以食幾餐


切開四件
首先第一款
炸菜蒸豬肉


跟著用醃料醃好另一
放一晚後
焗叉燒
呢個豬肩肉原來好啱整叉燒
唔太瘦又唔會太肥
而且好腍
以後做叉燒可以用呢隻肉





20 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈,響香港未試過買咁大嚿肉。

      刪除
  2. 終於搵到啱心水黎做叉燒

    回覆刪除
  3. 你的叉燒顏色引起我的食慾呀。

    回覆刪除
  4. 好吸引呀!豬肉的切割方法,處處不同,香港唔知會唔會有豬肩肉呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇個位同肉質,應該係梅頭肉。

      刪除
  5. 🐰 發現新大陸唷 :〖豬肩肉原來好啱整叉燒〗😊❤️💕 👍👏🏻✨

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇個位同肉質,應該係梅頭肉,所以都唔係新嘢,係我發現得遲。

      刪除
  6. 豬肩肉我地叫梅頭,蒸又得剁又得,成大舊買仲好啦,自己切到啱心水大細件,整叉燒最正。

    回覆刪除
  7. 我沒試過喔,多數用來做Sunday Roast。

    回覆刪除
  8. 以後有叉燒食啦, 自家製一定更好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,以後可以買呢隻豬肉做叉燒。

      刪除
  9. 之前白色魚柳入唔到EE的備用食材名單,今次找到合心水的豬肩肉。

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食