素食粉絲

 買了兩大包粉絲存貨
但甚少煮來吃
粉絲多吃難消化
而且是綠豆都較寒涼
現在似乎流行吃韓國粉絲
其實是兩種食法
而且製造材料也不一樣
韓國粉絲用薯粉做
所以不應混為一談

我做的素粉絲
配料也很豐富
菜甫 甜椒 蘑菇 粟米粒
爆香蒜蓉炒配料
然後用鹽生抽老抽糖做個
再粉絲下去不停攪拌
煮到透明便熟
大家買粉絲
就算是龍口粉絲
也要看清楚成份
有些不是純是綠豆
還加了豌豆
加了豌豆的粉絲
煮起來會易碎
而且會太腍


宅男做的咖哩炒意粉


今回不煮飯
煮個南瓜甘荀番茄紫菜湯




18 則留言:

  1. 真係要睇清楚食物標籤,早幾日買咗包蕎麥麵,原來大部份係小麥粉,只係加咗蕎麥粉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!不過,若果食得滿意都冇所謂。

      刪除
  2. 你做的素粉絲若改用米粉也很好吃。

    回覆刪除
  3. 我買粉絲真係無睇成份,學習了,謝謝分享。

    回覆刪除
  4. EE BLOG的素食「粉絲」來看如何烹調素食粉絲=P

    回覆刪除
  5. 原來有些是加了豌豆, 所以軟硬度不一樣 👍 👏🏻

    回覆刪除
  6. 學到嘢,我平時買龍口粉絲,但從來冇睇成份。

    回覆刪除
  7. 依....我通常買散裝果d呀~

    回覆刪除
  8. 粉絲可以配搭好多不同食材呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以煮齋也可配肉,係好多食法。

      刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食