素腐皮卷

 在中超買的食材
其中有豆腐皮
豆腐皮在香港簡稱腐皮 
我便用來做素腐皮卷
有種做是先煎後蒸
我就簡單地
加水及小許豉油糖煮到收汁
這隻豆腐皮比較硬身
要加多點水煮耐小小淋
否則不淋又會韌


 素食腐皮卷
材料可隨意
 我今回都簡單
只用紹菜 雲耳 甘荀 炸菜
 

 

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 都係間中整下,素食冇乜好做嘛。

      刪除
  2. 煎的腐皮色好靚。你挑選的餡材料好調和。

    回覆刪除
  3. 我看完煎黃花魚那篇再來看這篇剪腐皮卷,EE煎嘢煎得靚,金黃得嚟唔燶。

    回覆刪除
  4. 紹菜 雲耳 甘荀 炸菜
    豉油糖硬身素腐皮卷

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便